Ponechte si své současné číslo

  1. Kontaktujte opouštěného poskytovatele mobilních služeb, u kterého máte vypořádané veškeré závazky a požádejte jej o tzv. ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele).
  2. Zakupte a aktivujte SIM kartu OpenCall powered by O2. Aktivace proběhne prvním placeným hovorem nebo odesláním SMS.
  3. a) Přihlaste se do internetové samoobsluhy na www.opencall.cz/samoobsluha a postupuje dle návodu v odkazu „Přenos čísla“. Zde podejte žádost o přenesení čísla a vložte kód ČVOP.
    b) O přenesení telefonního čísla lze požádat i prostřednictvím SMS:
    Číslo ČVOP společně s převáděným telefonním číslem nám z Opencall powered by O2 SIM karty zašlete SMSkou a do čtyř pracovních dnů máte u OpenCall své původní telefonní číslo aktivní.

    SMS ve tvaru: PRENOS XXXXXXXXXXXXXX YYYYYYYYY zašlete zdarma ze SIM karty OpenCall powered by O2 na číslo 999348 (XXXXXXXXXXXXXX=ČVOP, YYYYYYYYY=přenášené telefonní číslo). Před odesláním SMS nezapomeňte SIM kartu OpenCall powered by O2 aktivovat. SIM kartu aktivujete odchozím placeným hovorem nebo SMS. O aktivaci budete informováni formou SMS.Kredit na zakoupené SIM kartě OpenCall powered by O2 samozřejmě zůstává nadále v platnosti i po přenesení čísla od jiného poskytovatele.

 
Kredit z původního čísla mimo síť OpenCall se bohužel k OpenCall nepřenáší, proto vám doporučujeme jej spotřebovat před okamžikem přenosu čísla. Jen si prosím dejte pozor na to, aby vám zůstal aspoň minimální kladný kredit, jinak by samotný proces přenosu čísla od původního poskytovatele nemusel proběhnout úspěšně.

Pokud přenášíte číslo z původní služby OpenCall na síti Vodafone, postaráme se o to, aby při přenosu čísla Vám byl přenesen i stávající kredit na přenášeném čísle na původní službě.

V případě potřeby nám zavolejte na zákaznickou linku: *88 ze SIM OpenCall nebo na 778 820 820 a my Vám pomůžeme.