Specialista Call Centra s ČJ, RU a AJ

Informace o pracovní pozici

Naplň práce, pravomoci a zodpovědnosti:

  • aktivní odchozí hovory zákazníkům
  • telefonická komunikace se zákazníky
  • poskytování detailních informací stávajícím i potenciálním zákazníkům
  • účast na produktových a prodejních školeních
  • plnění společně stanovených cílů
  • komunikace s ostatními odděleními společnosti 
  • zjišťování spokojenosti zákazníků 

Nabízíme:

  • práci na plný i částečný úvazek (DPP, DPČ)
  • práce vhodná i pro studenty
  • práci v mladé a rychle rostoucí společnosti
  • motivující a příjemné pracovní prostředí
  • občerstvení na pracovišti
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • vstřícný/přátelský kolektiv

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady:

  • jazyková vybavenost: pokročilá znalost češtiny, pokročilá znalost angličtiny – slovem i písmem, pokročilá znalost ruštiny – slovem i písmem,  bulharština/rumunština výhodou!
  • výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti
  • praxe na pozici operátora call centra výhodou
  • základní znalost práce na PC 
  • pečlivost, profesionální a pozitivní přístup k práci 
  • zkušenosti z Telco businessu/ Sales businessu výhodou
  • pozice vhodná pro komunikativní a aktivní uchazeče

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti:

Od roku 2006 poskytuje DH Telecom komplexní hlasové a datové služby ve svých pobočkách v Německu, USA, Hong-Kongu a Singapure. DH Telecom v České republice nabízí své služby pod značkou Opencall. Opencall je dynamický mobilní operátor se zaměřením na poskytování předplacených služeb. 

Informace o výběrovém řízení:

V případě Vašeho zájmu nám, prosím, pošlete Váš motivační dopis a strukturovaný životopis v ČJ/AJ na email hr@dhtele.com. Do předmětu zprávy uveďte „Specialista Call Centra s RU+AJ“. Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.