Specialista Call Centra s RU a AJ

Informace o pracovním místu

Naplň práce, pravomocí a zodpovědnosti:

  • telefonická a písemná komunikace s klienty
  • vyřizování požadavků klientů týkajících se služeb a produktů
  • poskytování detailních informací stávajícím i potenciálním klientů
  • pasivní prodej produktů a služeb
  • rychlé a bezchybné zapisování dat do interních systémů
  • účast na produktových a prodejních školeních
  • plnění společně stanovených cílů
  • komunikace s ostatními odděleními společnosti
  • zjišťování spokojenosti zákazníků

Nabízíme:

  • práci na plný úvazek/poloviční úvazek
  • práci v mladé a rychle rostoucí společnosti
  • motivující a příjemné pracovní prostředí
  • možnost dalšího profesního růstu a vzdělávání
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • vstřícný/přátelský kolektiv

Požadavky na zaměstnance

Osobnosti předpoklady a zručnosti:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • pokročilá znalost češtiny, pokročilá znalost angličtiny – slovem i písmem, pokročilá znalost ruštiny – slovem i písmem
  • praxe na pozici operátora call centra nebo na obdobné pozici v délce min. 1 rok
  • znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel)
  • výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti
  • orientace na zákazníka
  • pečlivost, profesionální a pozitivní přístup k práci
  • ochota se dále vzdělávat
  • zkušenosti z Telco businessu výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti:

Od roku 2006 poskytuje DH Telecom komplexní hlasové a datové služby ve svých pobočkách v Německu, USA, Hong-Kongu a Singapure. DH Telecom v České republice nabízí své služby pod značkou Opencall. Opencall je dynamický mobilní operátor se zaměřením na poskytování předplacených služeb.

Informace o výběrovém řízení:

V případě Vašeho zájmu nám, prosím, pošlete Váš motivační dopis a strukturovaný životopis v ČJ/AJ na email hr@dhtele.com. Do předmětu zprávy uveďte „Specialista Call Centra s AJ“. Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.